Saturday, December 31, 2011

End year giveaway

Hi bloggaz..
I'm not in the mood for blogging lately. Not because I'm that busy, just lack of internet connection and uhm just lazy.. But I'll be sure to keep posting on my blog even it just giveaway post.. And now it's time to announce you 2 more giveaway..
First giveaway is from Ivy from shimmer and shinee.

This is her very first giveaway because her blog reached 100+ followers. Just click HERE for more info about her giveaway.. Just be sure you join it too.. :)

And the second giveaway I join recently is from sabrina from Hii chabe.

She will give a pair of shoes from Adorable Project. I swear those are a very cool shoes. So let's join it too, and get further info HERE.

HAPPY NEW YEAR Bloggaz.. ^o^
Have a better life on 2012.
Annyeong.. ^^

Sunday, December 18, 2011

I'm a winner!!

Whooooa,, this is truly made my day. I'm winning lollypop's giveaway from Veren Lee's blog. Yeahh,, even though I got the Apparent one, but it still make me so happy tonight. Yippie.. Thanks for Veren Lee and Apriliana Wijaya from Lollypop shop. :)

Well,, yesterday was sooo random. I get up in the morning with my wet eyes because I had a nightmare. Then in the afternoon, I got shocked by a little snake that appear in front of my boarding house room. I hope that's not a bad omen. Amen. :)

Oh ya,, wish me luck. I'm gonna take my first job as soon as possible. I hope it work well. This is not about the money. I wonder how bad that feel to earn money for my ownself. So, I think I don't wanna wait too long for the second chance.

Ohh,, I think it's too late now. it almost morning so, I think I gotta off now. Bye blogiess!! :D

Wednesday, December 07, 2011

A Little Princess Lolypop Shop Giveaway

Another giveaway!! yeay,, yeay!! \(^o^)/
So, this time is from Veren Lee's blog "a little princess". She collaborate with the owner of Lolypop Shop to make a giveaway with 3 persons as the winners only for her reader. So, I'm one of them.. yippie.. :)

each winner will get 1 hairband and 2 ribbon crochet hair-clips

they're all limited edition stuffs at Lolypop Shop. They're really cute right?? So, you have to join this giveaway to get them! 

How to win this giveaway?
1. You have to be a follower of Lolypop Shop
3. Choose a type of hairband that you wanna win (for the color of the hairclip, you can't choose the color / it's random)
4. Leave a comment that you've done all things you have to do (follow lolypop shop's blog and facebook page, choose a type of hairbands that you wanna win) and also your e-mail

Well,, just click here for more info. This giveaway is open to Indonesian readers only until December 16th! I will announce the winner on December 17th! So, hurry and let's join it!! ^^

Tuesday, December 06, 2011

11 Question

I have a homework. Not an usual homework but a fun homework (because the real homework is really annoying). This is the first time I got tagged by other blogger for doing such thing like this. Aw, excited. Thanks for Tery V. Ansela for tagged me.. :)

Okay, let's just do the homework. 

I have to share 11 things about myself (well, I ever share even 50 fact about my self. :p)
1. First thing about me, I'm a totally moody girl.
2. I really like to cry when I get angry, not when I feel sad. Weird enough? yeah,, -,-
3. I'm a daddy girl. Yeah,, dad is my partner in crime when I got something to hide from mom. Hahaa..
4. I like korean pop. My bias is 2PM and BEAST. Well,, I have many other, I think one post can't be enough to tell you about that. :p
5. Really like to sing but just in my private area. I'm a shy girl.
6. I really like to decorate a private room. 
7. I collect many paper and create something unique with it. 
8. I hate eat alone. whatever it is, breakfast, lunch, or dinner. 
9. I have chubby cheek. 
10. My favorite color is white, green, and other pastel color. 
11. I like doing things with my own way. :)

Okay, done. Now, I have to answer Tery's questions
1. cheerleader or dancer. which one? why? :p
    definitely dancer. I don't really like using short skirt and cheering in front of many people. It gonna embrace me a lot. :p
2. do you have a pet? what it is?
    No. The only pet I ever have is just my daddy's Lohan fish. Hahaa,, but I wish I have one, maybe a cute cat would be fun.
3. do you like art? what kind?
    Ofcourse! Almost all kind. I like to doodling (although just a mess doodle), I love music, I love making papercraft, I love designing something, I love fashion (fashion is also part of art for me), I love everything about art. :)
4. rock or jazz music?
    depend of my mood. I prefer rock when I stressed, but I prefer jazz for my bedtime music.
5. what do you think about me? :p
    uhmm,,I don't know u much. But I think u're cute as you said in your post. hahaa.. We must meet up so I can see your cute face in fact. :p
6. if you can back to yesterday, what will you do?
    eat much food. Hahaa,, idk. But this is the first thing that appear in my head after read your question.
7. what are you doing on weekend?
    hang out with friends, blogging, wasting time with fun activity. 
8. do you have a boy/girlfriend? hihihi :p
    haha,, nope. Hbu hayyo??
9. what's your childhood name?
    my mom call me cunong.. :/
10. do you like rain? tell me why :)
      not really. Because sometime rain is scaring.
11. what do you think? I'm a student of JHS, SHS, or college?
      uhmm,, I think u're a college student. Isn't it?

finished. and it's time to make 11 question for my friends! hihi
1. Do you like singing? who's your favorite singer?
2. What's your favorite food? tell me why.
3. Is that important for you to have much follower and so many people come to your blog? tell me your opinion.
4. Facebook or twitter?
5. Love or friend?
6. Do you like korean pop? tell me your bias, if you answer yes.
7. How's your live nowadays?
8. What you want to be?
9. Who the most precious people in your life?
10. Tell me your favorite blog and blogger.
11. What do you think about me and my blog?

aaaaand here 11 blogger who are lucky :D
1.  Cliff  - CRIP.CRAP.CROP
2.  Vivid Virginia - White Honeyr
3. Cindy Tanuwijaya - @cindytanuwijaya
4.  Amelia Situmeang - Suicide avenue
5.  Veren Lee - a little princess
6. Rosalina - rosalina's
7. Herdiana Surachman - deluxshionist
8. Julian Tarnoto - Journal J
9. Yoanda Pragita - Quirky Litlle Things
10. Mitha Komala - Letters to Juliette
11. Karina Dinda R - Live, love, laugh